Модельный ряд Subaru

Отзыв о Subaru Forester 2018 года


Автомобиль: Subaru Forester 2018 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Полный привод , пробег - 450 км, двигатель - 2.0 бензин, комплектация - LC
Автор: 3a4oT (Украина, Львов)   13.02.2019
Расход в городе: 12.5 л/100км, по трассе: 8.5 л/100км, средний: 10.3 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Після довгих тижднів роздумів і тестдрайвів конкурентів, став власником Форіка. Мої вимоги:

- повний привід;
- кліренс >= 200 мм;
- впевненість на задньому ряді (комфортно сісти за собою - 193см);
- нормальна підвіска, знаю що для кожного поняття "нормальна" своє, тому вкажу, що для мене це - не така як в Toyota RAV 4=);
- багажник > 500 літрів;
- внятна мультимедія (ідеально підтримка Apple CarPlay);
- тільки японець або європеєць;
- до 35$.

Не буду розказувати всіх нюансів моїх роздумів, але коло автомобілів врешті решт звузилось до:

1. Forester.
2. X-Trail.

X-Trail був привабливіший - ціна/якість, так як я мав програму лояльності і додаткову знижку від дилера. Довго розглядав комплектацію Accenta Navi 1.6 4WD MT (Navi суто через кругову систему допомоги при паркуванні, так як навігація там гамн***). Загалом, зразу відчувається, що Трейл найдешевший з конкурентів. Ні матеріали, ні технології, ні гама доступних моторів/КПП не дотягують (koleos який побудований на базі Xtrail і не дуже то від нього відрізняється, основним плюсом був 2.0 дизель в парі з варіатором + він мені візуально подобається відпав через купи інших нюансів які мені за таку ціну не подобались). Ходова в рестайловому Xtrail мені сподобадсь, до того ж, там стояли колеса які відповідають нашим реаліям 225/65/17, що напене, додавало ще більшого комфорту при їзді.

Окрема історія про тест-драйв. Найгірший тестдрайв організовує дилер Nissan, 3 км по ідеально рівній дорозі і зїзд на "оффроуд" довжиною 200 метрів (грунтова дорога, з меншою кількістю ям ніж у багатьох підїздах дворів великих міст). Тест драйв - ніякий, що зменшує кількість позитивних очок який і так не дуже великий, також, по відгуках знайомих дуже швидко з'являються сколи і царапини на лакофарбовому покритті. Мій висновок - за свої гроші нормальна машина, хоча вважаю, якщо є можливість, то краще трохи докласти і взяти щось інше =).

Тепер про Форік. Мій відгук покищо об'єктивно дуже суб'єктивний =). На даний момент лише 400 км, але постраюсь його доповнювати по мірі експлуатації. Загалом, завжди подобались автівки Subaru за їхню "чесність" яка проявляється під час щоденної їзди. Чесно кажучи, попередні моделі/покоління відкидав тільки через "убогість" інтер'єру салону (в порівнянні з конкурентами) та нууу дуууже поганої шумоізоляції. 5-те покоління це посуті зовсім нова машина що не розгубила "чесності" при їзді і значно добавила по якості матеріалів/шумоізоляції/комфорту та технологічності (зараз я думаю про те як чудово, що люди вдосконалють системи безпеки і роблять всякі круті електронні помічники типу Subaru EyeSight).

От просто сів і зрозумів що це авто для мене, дуже зручна посадка, приблизно через 20 секунд знайшов конфігурацію при якій мені дуже комфортно. Пластик де потрібно м'який, матеріал карти дверей теж дуже прикольний на вигляд і дотик. Електрорегулювання сидіння водія, хороша мультимедія з підтримкою Apple CarPlay що є просто бомбезною фунцією (включив Waze чи GoogleMaps і не паришся чи актуальні в тебе мапи, музика і аудіокниги з медіатеки iPhone просто супер зручно) і, на мою думку, сучасний автомобіль, без такої інтеграції, просто, немає сенсу розглядати. З того на що звернув увагу - оббивка сидінь, на мою суб'єктивну думку, вона краща і практичніша за шкіряну в топі. Хоча, шкіряний салон я б навіть не брав, якби мені за нього доплатили(думаю хто знає той зрозуміє;)))) і я зараз не про конкретно Subaru я, впринципі, про шкіряний салон. До цієї тези я б також відніс диски > 17.;)) Дуже сподобалась розумна система виявлення перешкоди попереду і гальмування. Це власне і є частиною того розрекламованого EyeSight (насправді там ще купа всяких різних штук є, як от, адаптивний круїз контроль і утримання в полосі, але я ще не розібрався зі всіма). Великих надій на цю систему не покладав, бо думав, що це якась фігня щоб розвести на гроші, але яке було моє здивування коли при русі на швидкості ~70 км/год водій автомобіля попереду вирішив різко пригальмувати і вклинитись в іншу смугу руху, яка стояла закоркована, система миттєво зреагувала (пригальмувала і всіляко намагалась привернути мою увагу) і при чому зробила це настільки ненав'язливо і без напрягу, що я прямо був під великим враженням. Важко описати, раджу на тест-драйві детально ознайомитись і попросити спробувати=).

Хороше LED світло, реально хороше, бо фари дивляться туди куди ви повертаєте руль, тепер по вечірньому, мокрому Львову і околицях (темно і дощ;))) пересуватись набагато комфортніше. + EyeSight бачить пішоходів, які зазвичай одягнуті в темний одяг і люблять перебігати дорогу в неочікованому місці.

Окремо хочу розповісти про задній диванчик і кут відкривання дверей, бо двері не вікриваються вони просто "розпахуються", реально дуже круто і зручно, особливо тим хто возить дітей, проблем з посадкою/висадкою в автокрісло, абсолютно, ніяких. В задньому диванчику дві USB зарядки (повторюсь, що в сучасному автомобілі без них ніяк і я не розумію чому в Xtrail такого немає))), обігрів диванчика і дефлектори повітря, цілком достантньо для комфортної подорожі моєї сімї. Я немаленький хлопака (193см) і цілком комфортно сідаю сам за собою, ноги ставлю під сидіння, по колінах ще є солідний запас. Нажаль, в моїй комплектації спинки задніх сидінь не регулюються по нахилу, але я не дуже переймась, хоча для тих хто їздить позаду, опція класна. Декілька слів по системі паркування і штатним екранчикам яких 3 штуки. Десь в неті бачив відгуки, про те що, нібито, це занадто, аля "навіщо 3 екрани в автомобілі?", особисто я з цим твердженням не погоджуюсь. Зроблено дуже класно і інформативно, після 2-х днів користування звикаєш і все стає на свої місця, тому що ти чітко знаєш куди дивитися в разі чого (не потрібно перемикатися/натискати кнопки під час руху, так як в інших автомобілях, де штатна мультимедія - це такий собі універсальний пристрій), тому що на кожний екранчик можна вивести персоналізовану інформацію і під час руху просто зчитувати її як штурман=)))).

Камера видає дуже чітку картинку що вдень що вночі, є ще дуже корисна опція - омивач камери заднього огляду, здається така дрібничка, але реально круто. В правому дзеркалі є ще одна камера, яка показує праве крило і колесо, теж досить зручно при парковці і руху по вузьких польових дорогах, але є свої нюанси. Перший Нюанс це те що ця камера має дуже сильні артефакти вночі, не дуже зрозуміло чому не продумали інфрачервоне освітлення, щоб зробити її більш чіткою, а другий нюанс в тому що її постійно закидує болотом і омивача там немає))). Загалом, не дуже напрягає, але відчувається що десь не доробили.

Подобається як працює клімат-контроль і зони підігріви щіток, тому що я дуже хотів підігрів лобового скла, якого чомусь немає, як опції ні в одній з комплектацій. Як виявилось система "розморозки" Forester досить класно відпрацьовує, в чому я мав можливість переконатись, коли ввечері був "+1" і дощ, а на ранок "-4" і як результат суцільна льодова "глазурь" на вікнах. Секундоміром час не засікав, але особливих труднощів і часу не було витрачено для очищення (правда стоїть дистанційний запуск, тому, можливо, про час - це дуже суб`єктивно). Підігрів руля - просто казка, серйозно, не знаю як їздив без нього раніше=)).

По варіатору ніяких сумнівів не мав, так як варіатор Subaru, тим паче, новий варіатор Subaru, який особисто я, вважаю найкращим, для мене був тільки плюсом. Не буду писати про повний привід і кліренс, думаю тут і так все ясно - оцінка відмінно, просто найкращий в класі. (звичайно я маю на увазі кросовери, тому що порівнювати Forester з Jeep Rubicon чи Хантерм в контексті бездоріжжя, як мінімум - тупо)! Основна ціль мого форіка - це місто/передмістя і на вихідні з сімєю виїзджати на легке бездоріжжя (рибалка, підніжжя гір, літом якісь цікаві місцини в регіонах України, де погана дорога).

Робота підвіски дуже подобається, по бруківці відпрацьовує дость впевнено, на лежачих поліцейських не пробиває, ями на розбитих зимових дорогах теж проходить добре, звичайно, що це не Prado, але як на мене дуже і дуже достойно. Мотор 2.0 літра бензин, явно "сімейний", скажу так, якщо ви проїжджаєте не більше 200 км в день(мало траси, або ж ~80% місто) і ви їздете з дітьми, то можна з натяжкою сказати - що його достатньо. Тому не дуже напрягайтесь якщо вас на світлофорі легко "зробить" якийсь sportage або tushkan з турбіною, "навалювати" більше не вийде, хоча комфортно і безпечно з точка A до точки B - цілком(думаю що атмосферник все ж таки надійніший і довговічніший ніж турбовані). До речі, можливість ручного управління варіаторм дуже класно налаштоване і реально допомагає при обгонах(звичайно специфіка варіатора присутня, але не так напрягає))). Сенсу переплачувати за комплектацію з 2.5 літровим мотором для себе не знайшов, бо він мені видався не настільки кращим щоб відчутно більше за нього віддати. Загалом сумно, що забрали турбомотори, хоча я їм це пробачив за повністю перероблений інтер'єр який мені дуже прийшовся до душі.

Перші 150 км розхід в місті був 14л/100км. (Львів), зараз вже проїхав 400 з копійками і опустився до 12.5 (це з урахуванням прогріву за допомогою автозапуску) і кліматом виставленим на 20 градусів і зимовою резиною Blizzak DM-V2 яка дуже зла і готова зжерти асфальт))) Дуже відрізняється від заявлених 9.3/100л в міському циклі, але якщо чесно мені здається щоб був такий розхід то потрібно їздити як "дід пердід"=)) Сподіваюсь після обкатки буде в районі 10-11 літрів. З того що мені не дуже подобається - пластик багажника нічим не оброблений (наприклад він в CX-5 пласткові арки обтягненені тканиною, загалом замовив в китайців спеціальні накладки і ніби норм ... але все ж..) і немає лампочок всередині багажника. Тобто є плафон над шторкою багажника, але якщо шторка закрита то всередині дуже темно. Глянсова панель і місце над 2-м моніторчиком - це суцільний пилозбірник (змирився, купив автосерветки=))))).

З додаткового обладнання поставив:

- автозапуск (дуже зручно зимою);
- молдинги дверей (особливо актуально на парковках в торгових центрах);
- бризковики (без них безбожно закидує брудом бік машини);
- металевий захист двигуна, коробки і заднього диф.
- в інтернеті замовив гумові коврики досить нормальної якості.

Окремо хочу розповісти про свій досвід співпраці з дилером і менеджером по продажу. Мені як клієнту, дуже і дуже сподобався їхній підхід від моменту тест-драйву і до того часу як я виїхав з салону. По переше менеджер по продажах був дуже компетентний і всіляку намагався допомогти (наприклад, я купляв зимові колеса в інтернет магазині з доставкою у відділення інтайм, бо на дилері вони були ~500грн/штука дорощі, він потратив приблизно ~1.5 години щоб забрати мене і ті колеса)))). Дуже грамотно розповідав про процеси купівлі/реєстрації і взагалом про автомобіль знав все. Будь яке питання - одразу відповідь. Організовував розмову з електриками і менеджерами гарантійниками в телефонному режимі, так я я не хотів ставити сигналку навязану дилером. Провів найкращий тест драйв на якому я був, а я обходив майже всі салони Львова. Був і виїзд на більш-менш нормальне бездоріжжя і по місту і можна було спробувати обгін за містом. Враження залишились тільки позитивні. Другий нюанс був вже з Subaru Ukraine. В форіку штатна мультимедія досить гарно локалізована і має підтримку української мови, але я зауважив одну деталь яка мене дратує. На верхньому еранчику є опція виведення назви вулиці на якій перебуває авто( просто назва і інфо про обмеження швидкості), так от, назва вулиці виводиться не кирилецею, а латиною (транслітерація), хоча все інше працює коректно. Я написав email де описав проблему і вказав, що це мене турбує, на другий день отримав дзвінок де мені пояснило що приблизно через 2 місяці має вийти оновлення самої системи, де можливо буде виправлений цей баг. Також сказали що обов'язково цю інформацію передадуть імпортеру. Ніби дрібниці скажете Ви, а на мою думку, дрібниці - це дуже важливо. Ага, чуть не забув сказати що в комплекті йде дуже якісна і детальна інструкція, точніше іх цілих три штуки, але гарно зроблено і якісно перекладено на українську.

P.S. Сподіваюсь доповню свій відгук після першого ТО, яке по регламенту після 6 місяців / 5000км. Покищо це все що я зміг виділити.

Плюсы автомобиля: - кліренс; - повний привід; - матеріали і вигляд салону; - посадка волія; - система EyeSight; - Apple CarPlay і мультимедія; - просторий задній ряд з USB зарядками і підігрівом; - великий багажник.

Минусы автомобиля: Явних не зауважив. Суб'єктивні придирки описав в коментарях.

Совет покупателю: Добре подумайте чи підійде авто під ваш стиль життя. Просто якщо ви любитель "поекономити" і ваш трафік це 99% асфальт, то може краще взяти Nissan Leaf, ну ви зрозуміли до чого я...??=) А так, то це дуже класний сімейний автомобіль на якому не встидно приїхати на зустріч і втой же час можна сміливо зганяти на рибалку.=))

Через 5 дней 3a4oT дописал: UPDATE 1.0 - пробіг 900 км. Вирішив доповнити і оновити інформацію про розхід на трасі. Їздив в Карпати (основна частина по трасі Київ-Чоп) і на зворотньому шляху заїжджав в Трускавець. Більше 110 км/год не розганявся, крейсерську швидкість старався підтримувати в районі 90 км/год (4 людини + декілька легких сумок). Залив 95-й з присадкою (в цілях уникнення реклами не вказую конкретний бренд, але це щось осортименту V-Power, Nano, Puls, думаю ви зрозуміли), середній розхід за поїздку (~360 км) - 6.7л, мене приємно вразив. Зараз потепліло, буду стежити чи зміниться розхід в місті. + зауважив ще одну штуку яку раніше не помітив (напевне через автозапуск). Зараз потепліло і я не використовую автозапуск перед виходом з дому, коли автомобіль холодний і відбувається перший запуск - холості обрети тримаються в районі 1800 об/хв, що як на мене овер-дохрен****a (тай шум машина видає не дуже комфортний). Через 3-4 хв поступово падають але точно не менше 1000. На "гаряче" приблизно 800. Є варіант що це через те що система намагається максимально підзарядити акум (який багато тратить через систему start-stop). Хочу почитати інструкцію і знайти там таку інфу, якщо не знайду то звернусь до дилера, може вони щось підкажуть.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Ser Gio  

Дякую за цікавий відгук! Теж сподобався саме тест-драйв субаріка, а от вже робота дилера львівського не дуже. Якісь вони холодно-неговіркі були і непоступливі в плані скидок/подарунків, саме це відштовхнуло від покупки, хоча вже примірявся до нового XV.

+7ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Ser Gio, а это не только во Львове

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ser Gio, Так, погоджуюсь що зі знижками "туговато", хоча, шляхом дипломатичних переговорів було досягнуто знижки 1%. Якщо чесно, мені особисто, більше подобається ціна яка більш-менш "наближена до реальності" (ту за яку дилер реально готовий її віддати), тоді якось чітко можеш розібратися, що до чого.

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Спасибо за развёрнутый отзыв!Действительно,очень вместительный и комфортный кроссовер ,с полным приводом.Смущает степень сжатия 12,5 у этого мотора.Насколько ощутима разница в динамике 2,0 и 2,5 ?Расход у них примерно одинаковый.

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Slavik0080, В "міських режимах" - 20-80 км/год, різниці взагалі ніякої (суб'єктивно). Вринципі, це і підтверджується в офіційно заявлених характеристиках 0-100 км/год (там здається 0.7 секунди). 2.0 цілком очікувано, треба "крутити" більше ніж 2.5.

ОТВЕТИТЬ  
solomonius  

Як на обгоні при швидкості >90?

ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

solomonius, думаю, что с таким пробегом особо автомобиль пока не напрягали.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

solomonius, дійсно, більше 3 тисяч обертів стараюсь не крутити покищо, але можу сказати що якщо хочеться більшої впевненості на трасі, то краще розглядати 2.5 літра. (хоча як на мене, то він тоже ніфіга не їде)). Нормальний запас потужності (з того що пробував) має Audi Q5 3.0 TDI, але то трохи інші ціни вже =)))

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Спасибо за развёрнутый отзыв.Удачи на дорогах и только положительных впечатлений от владения!

+2ОТВЕТИТЬ  
Lesya Dee  

Долучаюсь до позитивного відгуку щодо автівок субару (маю XV в макс комплектації) і щодо співпраці з дилером.

На відміну від автора, на момент тест драйву я вже все знала про EyeSight, і що вона давно тестується на імпрезах починаючи з 2015 модельного року.

Орієнтованість на клієнта я побачила ще задовго до купівлі автівки, коли мою машинку відстоювали всіма правдами і неправдами і менеджер по продажах і керівник салону (привіт Богдану і Наталі ), поки я збирала документи.
Ставила вже додаткове обладнання, робила ТО, і чекала запчастин. Кожного разу приємно зустрічають всі працівники сервісу (Оксана і Тарас, вам особливі вітання!). Якщо по Україні є десь працівники з холодним чи зверхнім ставленням, то це точно не Львів

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Lesya Dee, відчувається слід маркетингу))

+4ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

На скоростях 100-110км/ч чувствовался запас для обгона?Еще вы указали,что нет наклона задних спинок,в тоже время ,в комплектации с мотором 2,5 наклон есть и по идее должен быть в 2,0.Еще очень крутая функция,автохолд.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Slavik0080, ну хіба що я його не знайшов, але дійсно в 2.0 немає, а в 2.5 є=) Щодо запасу потужності, то я його не відчув, потрібно, всетаки, точний розрахунок завжди робити щоб уникнути неприємних ситуацій. Але це знов ж таки моє суб'єктивне враження, бо в мене друг після рено сказав - що "їде бомба", не став його переконувати в протилежному, просто порадив спробувати на практиці щось більш "заряджене"=)))

+3ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

3a4oT, наткнулся в Ютубе на тест Форестера с 2,0.Так обзорщик наглядно показал,как он едет по трассе в разных скоростях режимах.Там однозначно с 2,5 разница минимальна,сам блогер это неоднократно подтверждался во время заезда..впечатлило.

ОТВЕТИТЬ  
Richardson Chatley  

Добрый вечер!
Прошу дать информацию о потреблении масла после 8-10 тысяч километров пробега! Дякую!

+1ОТВЕТИТЬ  
Sour  

Richardson Chatley, споживання масла немає взагалі. До 6-8 тисяч км буде збільшена витрата пального на 1-2 літри

ОТВЕТИТЬ  
solomonius  

чи було вже перше ТО?
яка вартість?

ОТВЕТИТЬ  
Александр Клименков  

Перше ТО на 5000 км. Вартість 2658 грн.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Subaru Forester: Тоскуем по турбонаддуву за рулём кроссовера Subaru Forester
Тоскуем по турбонаддуву за рулём кроссовера Subaru Forester

В нашей стране Forester ― не просто самая узнаваемая модель Subaru, а ещё и самая кассовая: на неё приходится две трети продаж. Поэтому неудивительно, что спереди новый кроссовер почти не отличить от прежнего

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Forester

Subaru Forester 2016 Subaru Forester 15.000$ 2016 50.000 км
Subaru Forester 2016 Subaru Forester 15.499$ 2016 50.000 км
Subaru Forester 2015 Subaru Forester 14.500$ 2015 66.000 км
Subaru Forester 2014 Subaru Forester 13.950$ 2014 56.000 км
смотреть все
объявления