Модельный ряд Subaru

Отзыв о Subaru Forester 2014 года


Автомобиль: Subaru Forester 2014 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Полный привод , пробег - 5000 км, двигатель - 2.5 бензин, комплектация - NS
Автор: Sub (Украина, Борисполь)   03.07.2014
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Мої вітання! Відразу хочу попередити, що це мій перший відгук та і, взагалі, я далеко не професіонал друкарської справи. Тому прошу сильно не критикувати ))).

Отже поїхали, на початку 2014 року я отримав свого Форя, 2.5 бензин, комплектація NS, за цей період встиг наїздити лише 5000 км. Хочу сказати, моєму задоволенню немає меж!!! Я, навіть, не очікував, що авто настільки універсальне!

1) Витрати пального коливаються від 5 літрів (Шосе, швидкість 80 км/год., оберти двигуна - 1200 об./хв. з увімкнутим кліматом ) до 11 літрів у місті також з увімкненим кліматом, хоча бувало і 99 літрів на сто кілометрів шляху, коли перевіряв за скільки секунд він розганяється від 0-100 км/год. Тобто витрати пального напряму залежать від сили, з якою тиснути на педаль акселератора. Зараз середні витрати пального мій бортовий комп’ютер показує 10.2 , зимою з урахуванням прогрівів двигуна було 10.6 літрів, хоча на сервісі мені розповіли, що витрати повинні ще впасти! ну не знаю, поживем-побачим, але мені здається, що для двигуна об’ємом 2.5 літри витрати пального досить помірні.

2) Динаміка: заявлена 9.9 секунд від 0-100 км/год - близько до дійсності, в мене вийшло 10.3 секунд в спорт режимі, але в салоні було ще два пасажира, та повний бак пального хоча по відчуттям здається, що набагато швидше… ))). На швидкості при обгоні машина поводить себе просто чудово! Натиснув на газ – розганяєшся, (без жодних пауз чи затримок) і це провокує…. Таке враження, що Форіку абсолютно все одно з якої швидкості прискорюватись, чи від нуля до сотні, чи від ста до… (більше 140 км./год не розганяв, машинка все ж на обкатці).

3) Драйв: Загалом Форь дуже драйверське авто, в якому постійно хочеться сидіти за кермом! Машина постійно провокує на порушення ПДР. На швидкості в повороти Форь входить легко, майже без кренів, дозволяючи швидше ніж деякі седани увійти в поворот. Підвіска збалансована дуже добре і не жорстка, і не м’яка (жодного разу не пробивав, хоча з дуру можна все… ; )

4) Двигун та варіатор в парі працюють на відмінно! Завдяки цій парі авто може досить економічно витрачати пальне, що враховуючи ціни на АЗС, великий плюс, так і досить динамічно набирати швидкість, але гаманець від цієї динаміки може пропорційно швидко худнути.

5) Екстер’єр та інтер’єр – тут кожному своє. Комусь подобається, а комусь ні. Я в захваті від екстер’єру. А от до інтер’єру у мене є питання, чому за такі кошти відсутня навігація? Хоча в автосалоні можливий варіант за окрему плату це виправити, не знімаючи авто з гарантії. Матеріали оздоблення салону досить непогані, але шахта для дрібниць, що під магнітолою виготовлена з пофарбованого пластику, і я за шість місяців експлуатації ключами вже зробив кілька відміток. Окрема історія з багажним відділенням, комусь він малий…, комусь великий…, а я скажу так - він достатній для повсякденного використання. Отже, про салон можу сказати лише одне – це Субару! Притаманний Субару спартанський мінімалізм, але виготовлений досить якісно, залишаючи автовласнику можливість для вдосконалення під себе. Ну, і шумоізоляція набагато краща, ніж в третьому поколінні Форіка, але все одно на високих обертах двигун досить голосно розповідає про себе, хоча голос у нього приємний.

P.S. Висловлю свою суб’єктивну думку, що співвідношення ціна, якість, враження, універсальність - Форестер лідер.

Ну, здається все розповів.

Плюсы автомобиля: Я шукав універсальний автомобіль, я його знайшов!

Минусы автомобиля: Кожен автомобіль має свої мінуси, але плюсів, на мою думку, цей автомобіль має набагато більше!

Совет покупателю: Звичайно купувати!!! Ну а яку комплектацію купувати? Ту на яку вистачає коштів! :-) Бо найкращий той автомобіль, який стоїть у твоєму гаражі!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

NID  

Совет покупателю: Звичайно купувати!!! Ну а яку комплектацію купувати? Ту на яку вистачає коштів! :-) Бо найкращий той автомобіль, який стоїть у твоєму гаражі!!! Може, найкращий автомобіль - той, на якому ти їздиш щодня?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Можливо!, але не всі, хто мають свій автомобіль щодня на ньому їздять

+2ОТВЕТИТЬ  
Atlaz Nonegiven  

Соглашусь с Sub по многим пунктам, дополню: (у меня та же комплектация, машина куплена в марте 2013) 1. за весь период с весны 2013 средний расход 12.2, летом было 11,2, бензин не экономлю, стиль езды активный. 2. (придирка) отсутствие дополнительных ниш ("нычек" в салоне, куда можно ложить вещи. Минимализм так сказать. Ниши есть в подлокотнике (большая), в центральной консоли (очень мелкая, только для зажигалки и очков/бумажник) и в дверях. Кто мешал сделать нычки под пасажирский сидением и в багажнике возле стоек - загадка. 3. Сзади места реально много, я за собой сажусь спокойно, колени в сидушки не упираются. 4. Кожа(кожзам) на сидушках так себе (как по мне шибко мягкая) . На водительской сидушке уже есть потертости. 5. Багажника для города более чем достаточно, но в дальнюю поезду с 2я детьми хотелось бы побольше, на глаз в той же соренте багажник больше. 6. Я бы сказал что обесшумки нет совсем. По крайней мере это мое субъективное мнение, мне не критично, но обратите внимание. 7. Подвеска довольно жесткая, если кому нравится чтобы машина хавала все кочки - это не ваш авто, но это вынужденная плата за Драйв. Управляемость и динамика потрясающая. Провацирует нажать на тапку, я постоянно сдерживаюсь (благодарю провидение что не купил турбофоря Системы стабилизации работают отменно, несколько раз носило жопу, есп справился. Не стоит забывать, что системы безопасности и стабилизации не заменяют мозг! Не гвоздя ни жезла!

+1ОТВЕТИТЬ  
Jurij S  

мої випадки - то 70% кілометражу - траса (дорога файна). 10% по Львову (останні 500 метрів до будинку - хренові). 5% польське місто - дорога файна. 15% - до Карпат і там. Ями + під гору хотілося би виїхати (ґрунтова дорога порита дощем). Моя перша машинка Ніссан Тііда вже має 5 років і пора пересідати на щось більше. Тестував море машинок, але сьогодні я був зражений наповал Subaru Forester 2.5i-L. Тест трасою і лісом по канавах вразив мене і дружину. Я вже майже прийняв рішення, але... В Україні ця машинка коштує 32 тис. долярів. У Польщі такої нема, бо там макс. 2,0 ціною десь так 30 тис. євро. Але в путлєрівській росії її ціна лише 28 тис. долярів. Оця переплата у розмірі 4 тис. щось мене насторожує. Може варто зачекати на новий імпорт?

+1ОТВЕТИТЬ  
enimal_i  

Jurij S, Чекати не варто, треба брати машинку, я був вчора на тесті Форестера 2,5 л з варіатором, іздили по трамвайним коліям, бетонним плитам, заізжали на швидкості на тротуар де не було людей і потім на швидкості з'їзжали з трутуара через бордюри, розверталися швидко, машина вразила просто! А ще дуже подобається посадка водія, обзор. І не забувайте - в нього оппозитний двигун і це неабияка перевага, нижчий центр тяжіння, + 9 подушок безпеки. Ціна середньої комплектації - салон тканина - 835 000 грн., по комерційному курсу це 33.400 $.

ОТВЕТИТЬ  
Jurij S  

Мені пропонують Форестера у шкірі 2015 року за 34 або цього ж 2015 року Аутбека за 36. Що порекомендуєте?

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Subaru Forester: Переформатирование
Переформатирование

Forester четвертого поколения, стал одновременно четвертой же, вслед за XV, Impreza и BRZ, моделью в стратегии глобального перерождения модельного ряда, затеянного Subaru в конце 2011 г. Причем в случае с Forester его перепрограммирование оказалось даже более глобальным и многообещающим, чем можно было ожидать!

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Forester

Subaru Forester 2017 Subaru Forester 11.900$ 2017 121.000 км
Subaru Forester 2014 Subaru Forester 10.900$ 2014 194.000 км
Subaru Forester 2014 Subaru Forester 14.800$ 2014 151.000 км
Subaru Forester 2011 Subaru Forester 9.700$ 2011 160.000 км
смотреть все
объявления